söndag 29 maj 2011

Dementi

Enligt obekräftade rykten somnade jag för en stund sen inne i barnens rum när jag var där inne för att titta på Eric Sadel-konserten som skulle vara där då. Samma rykten påstår dessutom att jag dreglade ner hela kudden jag låg på.

Detta är naturligtvis inte sant. Jag skulle aldrig somna ifrån förmiddagens 459:e version av Popular. Jag dreglar inte heller när jag sover, den där blöta fläcken som liksom bredde ut sig över nästan hela kudden var bara en synvilla. Ok?

Fint. Då säger vi så.

1 kommentar:

Play as if there's no tomorrow sa...

Vad ÄR det med Saade och barn? Var på barnakalas igår och ALLA barn (åldrar 1-6) blev helt freak-speedade så fort någon började tralla på Popular och sedan gick det inte att få tyst på dem. Samma med Man boy när den kom. Stoppar Saades producenter barnknark i låtarna?