söndag 29 maj 2011

Glädjedödaren

Den där Björn, han är inte till mycket nytta för den här bloggen ska ni veta. Jag tänkte lägga upp en jätterolig film på när Julius, iförd kinajacka och strumpbyxor som halsduk, hoppar och flaxar runt i vardagsrummet sjungades "Popular" med väldigt tjock rysk accent.

Men det får jag inte för Björn! Varför vet jag inte, han pratade massor om saker som integritet, gränser och du fattar väl att du inte kan lägga upp vad som helst på den där jäkla bloggen, och säkert en massa andra grejer också men jag lyssnade inte så noga. Han pratar så mycket ibland så jag brukar liksom stänga av.

Jaja, jag ville i alla fall berätta för er vad ni missar. Och vems fel det är.

Och att den där ryska accenten är så tjock att man kan skära i den med kniv.

5 kommentarer:

Linn sa...

Men Bjöööööööörn! Skärp dig! Vem bryr sig om integritet? Den är väl okej att ta hänsyn till när ungarna fattar vad ordet betyder.

Helena sa...

Jamen precis (som ovan säger), det spelar väl ingen roll när ungarna är för små för att fatta nåt.

Miss Baglady sa...

ah vet typiskt män att babbla på om integritet och annat nonsens. man vill ju lägga upp typ allt allt å så sitter nån där och stoppar en. INTE OK.

Anonym sa...

De kommer ju att få sin chans på revansch, när ni sitter på hemmet gamla o glömska! Lägg upp!

Cin sa...

VA? Integrivad?
Ingen aning om vad det är. Tur att min make inte känner till det, då skulle han väl förbjuda mig att lägga upp filmerna på honom när han somnat framför tvspelet och förbjuda mig att skriva om vårat sexliv... de 4 sek det brukar vara....