fredag 15 april 2011

Vill ju inte bli missförstådd

Nu censurerade jag precis mitt förra inlägg, för Björn tyckte att "det var nog lite på gränsen". Så jag omformulerade det, så att ni inte tror att folk som jobbar på förskola inte tycker att alla ungar i hela världen är söta.

Vi tycker givetvis också att kattungar som tittar upp ur slitna läderkängor är det sötaste som finns och har minst en tavla hemma med en jättesöt hund med alldeles för mycket hud i ansiktet som gör mänskliga saker. Som att gå på toaletten. Den tavlan hänger naturligtvis i vårt shabby chic-inspirerade badrum.

Så att ni inte tror att vi är hemska människor menar jag.

3 kommentarer:

Anna i Mossahus =) sa...

äsch, jag tror att de flesta vet att du är ironisk med de allra flesta av dina inlägg;)

Attitude Mom sa...

Ironi betyder dock inte alltid att det inte är sant, jag själv kan nog inget hellre än hålla med, alla barn är inte söta och bedårande. Och så fungerar verkligheten. Alla tycker olika.

Tommy sa...

Alla ungar är söta lika mycket som att alla mellanstadiebarn är snälla, sitter på sina platser och räcker upp handen när de vill prata...