måndag 25 april 2011

Ett inställt inlägg är också ett inlägg.

Jag tänkte först skriva ett inlägg om hur hemsk och egocentrisk jag var när jag var i nittonårsåldern. Sen tänkte jag skriva ett inlägg om hur jag (innan jag träffade Björn) dejtade till höger och vänster, och att alla de killarna var rätt olika varandra både till utseendet och till sättet, men att ingen av dem hade fula skor eftersom det alltid varit en stor deal breaker för mig.

Men jag vet inte jag. Jag tror jag hoppar över det faktiskt. Men nu vet ni i alla fall att jag hade tänkt blogga i ikväll. Och om vad.

Så att ni inte går runt och tror att jag bara struntar i bloggen ikväll liksom.

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ja, så sant. Jag var precis på väg att tänka att du helt struntade i bloggandet.

den rabiata orakade flat-feministen Fanny sa...

Otaktiskt av dig att avslöja dina ideer så du inte kan skriva de där blogginläggen sen. Jag brukar bara smälla upp nån jävla bild och så fåre va.

Björn sa...

Vad snackar du om? Du har ju inte träffat några killar innan mig?!

abird sa...

Det där med skor, alltså. Jag är med dig på den.