torsdag 28 januari 2010

Nu är det nog

Det snöar ute. Och snöar och snöar och snöar. Det tar liksom aldrig slut. Och jag blir helt galen. Mest av allt vill jag nita dem som säger "men det är ju så mysigt för baaaaarnen". Det skiter väl jag i, det är så jävla mycket mindre mysigt för oss som ska släpa på barnvagnar i det här eländet.

Det räcker väl med två decimeter snö. Som kommer vi ett tillfälle och sen räcker hela vintern. Herregud, varför göra det mer komplicerat än det behöver vara liksom?

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

Jag har precis skottat en jävla snövall efter plogbilen. Den var en meter hög och en och en halv meter bred och 4 meter lång. Det var itne roligt. Jag var tvungen för innan jag gjorde det kunde jag inte parkera bilen.

Sockiss sa...

idag har jag skottat fram till dörren på 40pensionärsvillor. JÄVLIGT kul. Fick glass hos en tant. SOM ATT MAN VILL HA GLASS I DETTA ARKTISKA KLIMAT?! och fick skäll av en tant. då skottade jag upp en vall utanför hennes dörr istället... hähä.

Maria sa...

Smultronpaj: snö suger

E: haha, konstigt att hon skällde på dig hörru.