fredag 22 januari 2010

Jamen god jul då för fan

Tidigare ikväll:


Björn: Har du sett min nya korthållare förresten?


Jag: Eh, ja det har jag. Den fick du av mig.

Björn: Nej, den köpte jag häromdagen.

Jag: Nej, den fick du ju i julklapp av mig. Väl?

Björn: Nej, jag önskade mig en sån men jag fick den inte.

Jag: Men åååh, du sade ju aldrig att du ville ha den julen 2009. Hur skulle jag kunna veta det? Du sa bara att du önskade dig en sån. I fortsättningen får du faktiskt vara lite mer specifik.


Sen kändes det ingen större idé att hålla på den mer så jag gick och hämtade den från gömstället. Risigt av Björn att tvinga fram sina julklappar när det är mer än 11 månader kvar till jul tycker jag. I år vet jag inte om han ska få något, inte om han ska hålla på så här i alla fall.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahahahaha! Helt underbart, du tar demensen till helt nya höjder!! ;-)

Maria sa...

Och jag har inte ens fyllt trettio ännu... ;-)