torsdag 21 januari 2010

Men vad fan!

Björn påstår att man faktiskt måste träna för att få muskler. Och jag känner mig så jävla lurad. För det sa de minsann ingenting om när jag köpte det där satans kortet på Friskis och Svettis!

Allt ska man behöva göra själv, allt. Jag blir så trött. Man tycker ju att det borde räcka med att betala, men icke. Jag ska reklamera mitt kort. Jag är ändå så himla ful på bilden (hej groda) så jag kommer knappast sakna det. Och vem har tid att åka dit egentligen? Det borde de verkligen ha informerat om när jag köpte kortet, ärligt talat.

7 kommentarer:

Sockiss sa...

jamen du kan iaf skryta om att du har gymkort! eller hur?! och muskler får man av att bära ungar.

Anonym sa...

Och här sitter jag och tänker på att åka skridskor. Jag riktigt känner hur musklerna sväller och kilona rasar.

Björn sa...

Sofie,
Du och jag i ishallen ikväll? :-)

Anonym sa...

Locka mig inte. Jag är så lycklig att fogarna och ischiasen håller sig i schack just nu att jag inte tänker riskera en ofrivillig spagat...
Men nästa höst tycker jag att vi kör skridskoskola för treåringarna och för Maria.

whitelady7 sa...

Vad är Friskis och Svettis :-) ?

Maria sa...

E: Tyvärr bär jag inte mina ungar så mycket - de är alldeles för tunga ;-p

Sofie och Björn: Jag tror vi tar skridskorna i höst som sagt.

Whitelady7: Haha, hur länge sen var det du flyttade från Sverige egentligen? Eller missar jag lite ironi just nu?

whitelady7 sa...

Asch, bara liiite ironi :-) Jag tycker precis som du, har man köpt kortet så får det väl ändå vara nog med det...