söndag 15 juni 2014

Söndag

Nu har jag verkligen fått semesterkänsla. Ni vet när man dricker vin utan att tänka på vad det är för veckodag, äter jordgubbar varje dag, tar för givet att det aldrig är kallare ute än att det räcker med en kofta och går och lägger sig sent varje kväll eftersom man inte behöver tänka på att gå upp tidigt dagen därpå.

Då kan det ju kännas lite trist det här med att jag ska jobba tre veckor till och därför borde tänka på att jag måste gå upp tidigt dagen därpå. Med andra ord kommer jag se ut som ett hålögt lik när det väl är dags för riktig semester eftersom jag inte sovit mer än fem timmar per natt och druckit för mycket vin.
Men vad gör man? Är det sommar så är det.

1 kommentar:

Akan-Kakan sa...

Haha, jag gör samma lika! Sommaren har sagt att man ska göra så, och vem är jag (eller mitt jobb) att säga emot?