lördag 7 juni 2014

#96

Nej hörni, det här är ju bara för jävla dåligt av mig. Jag är ju ingen Blondinbella när det gäller bloggfrekvens om vi säger så. Inte heller kan jag fylla inläggen genom att berätta om alla mina arbetsresor till Italien för att ta fram ett kombinerat torrshampo/underlagskräm/hemorrojdsalva, för jag lever ju ett rätt trist förortsliv utan några arbetsresor till varken Italien eller Haninge för den delen.

Men idag promenerade jag i alla fall ända bort till thaikiosken och köpte middag (jag har dock varken provat att ha den i håret, ansiktet eller röven) och jag har även bakat en misslyckad men god banankaka, städat toaletterna samt duschat.

Slut på vansinnigt intressant dagsrapport. I morgon är en annan dag osv osv.

2 kommentarer:

listoplisto sa...

Men alltså ibland undrar jag hur mycket de där duracellkaninerna hittar på om sina liv.
Jag skulle aldrig ORKA leva sådär, när ska man då ha tid att hänga i soffan med sina fulaste mjukisbyxor på och streckkolla tio avsnitt av nån favoritserie??
:-)

Stefan sa...

Vansinnigt underhållande inlägg dock : )