måndag 9 juni 2014

#98

Vi har inte haft tv sedan den 15:e maj här hemma. Någonting är fel någonstans och comhem gör då och då lite halvhjärtade försök att fixa det och skickar sms om att det funkar när det inte alls gör det och så får vi hjärnblödning och ringer tillbaka till dem och så börjar vi om igen från början.

Jag börjar bli lite trött på det här nu. Och framförallt börjar jag bli lite trött på comhem.

Comhem, ni är sämst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

När Telia strulade för oss i tre veckor, kontaktade jag dem om ersättning för den tid vi inte kunnat använda telefonen och datorn. Vi fick 800:- för varje pryl, alltså 1600:- Inga diskussioner alls om det.
Maggan

Marie sa...

Jag har varit med i en Facebook-grupp som heter "Vi som hatar ComHem". Sjukt omoget - jag vet. Men alltså min avsky för det företaget vet inte riktigt några gränser...

Com Hem AB sa...

Hej,

Vad tråkigt att läsa att dina kanaler inte fungerar. Då jag inte har dina kunduppgifter kan jag inte se vad som har hänt. Du är därför välkommen att kontakta oss genom att fylla i formuläret i länken nedan:https://www.comhem.se/kundservice/socialamedia


Med vänlig hälsning
Ida Uhlander
Kundservice

lavitadeluxe sa...

Sökte kom hem i 3 månader förra året. Dom lovade minst 5 ggr att dom skulle ta tag i ett fel som fanns i bostadsrättsföreningen. Vi hann sälja lägenheten innan det löste sig. Det tog 6 månader för dom att koppla om en sladd. Det tog 1 timma att fixa sladden till hela huset.
Hatar Com hem...alltså HATAR!!

Anonym sa...

skit i comhem....eftersom du inte har TV igång har blogginläggen blivit desto bättre. Snart 100--- men hoppas verkligen du kör 100 till. Din blogg förgyller mina dagar !