söndag 6 april 2014

#37

Att vara bebis måste vara så jävla otacksamt. De ba försöker och försöker hjälpa till och alla ba "Nej. Gå härifrån".





"Ska du ha hjälp att plocka ur diskmaskinen? Jag kan ta tallrikarna. Eller glasen. Vad som faktiskt".




"Jag kan hjälpa till med tavlorna här. Jag vet inte riktigt vad de är till för, men jag biter gärna lite i dem för er skull".




"Jag borstar gärna tänderna själv. Det gör inget att det är någon annans tandborste, jag är inte alls särskilt kinkig med vad jag stoppar i munnen faktiskt så det går bra. Jag behöver inte ens veta vems det är".




"Du eh, vill du ha hjälp med det där spelet? Jag slickar mer än gärna på skärmen åt dig. Mer än gärna".


Att han fortfarande försöker är rätt stort av honom ändå faktiskt. Själv hade jag blivit sur och gett upp för länge sen och smällt i en dörr eller två för att understryka det.

4 kommentarer:

Stefan sa...

Grattis! Du har lockat fram dagens största leende hos mig.

Anonym sa...

Hahaha, härlig hemhjälp ni har :) hälsar Anna

Annika sa...

Haha! Han är ju så vansinnessöt också..!

Maria sa...

Stefan: men åh, tack!

Anna: Ja, han gör verkligen sitt yttersta ;-)

Annika: Men visst är han!