fredag 4 april 2014

#35

Ni som springer, vad har ni för bra musik som ni lyssnar på då?


4 kommentarer:

Lois sa...

P3 brukar ha en springlista, sök på Spotify!

Camilla sa...

Jag har hittat löparlistor på Spotify, finns en för den snabba och en för den lite mindre snabba. Älskar för övrigt att springa till Britney Spears Work Bitch! Dels beatet och dels texten. "You need to work bitch!" Och en ba: ja, förihelvidde!

S. sa...

Iron Maiden - Run to the hills!

It's Raining Men av demdära som jag aldrig kommer ihåg namnet på, bara för att jag blir på så bra humör.

Leila K - Electric (ja, på riktigt!)

Jennifer Lopez - On the Floor

Kiss - Heaven's on Fire

Det blir rätt mycket gammal hårdrock, faktiskt. Kan tilläggas att det blir en extra utmaning att bibehålla normal gång- eller löpstil genom alla låtarna. Till Heaven's on Fire är det inte så käckt att flåsa i takt till flåsandet i låten (om någon skulle råka höra). Och Def Leppards Pour some Sugar on Me har jag övervägt att radera från min lista för att jag får någon sorts impulser att stanna till vid lyktstolparna, svinga mig runt och åma mig och kanske slita av mig lite kläder.

Maria sa...

Lois: Hmm, jag vet inte riktigt om det är jag som är dum men jag hittar inget sånt. jag har sökt på p3 och hittar en massa saker, men ingen springlista?

Camilla: Men alltså, det måste ju vara bästa textraden ever när man ska träna!

S:Hahahahahaha! Om jag någon gång ser nån slita av sig kläderna vid en lyktstolpe ska jag tänka att hen lyssnar på någon riktigt inspirerande musik!