fredag 8 november 2013

Tystnaden

Jag vet, jag är sä-hä-mst på att svara på kommentarer, så jag förstår att ni har tröttnat på att kommentera här. Det gör jag verkligen. Det är inte det att jag inte läser det ni skriver eller uppskattar det (för det gör jag!), utan det är bara... jag vet inte. Jag glömmer bort. Tycker inte att jag har tid just då pga skrikande barn/pasta som kokar över/t-bana som kommer just då/bajsblöja som måste bytas NU. Shame on me!

Jag lovar att försöka bättra mig. Och så provar jag att ta bort den där jävla ordverifieringen igen som nån av er klagade över för ett tag sen. Den är verkligen skitjobbig, jag vet. Problemet är bara att jag får typ tio mejl om dagen om skräpkommentarer om jag inte har den på, men vem vet. De där robotarna kanske har glömt bort mig nu, man kan ju alltid testa.

Ok? Så kanske vi kan skaka liv i den här lite halvdöda, vissna bloggen igen. I morgon tänkte jag att vi ska prata skamsköljning, vet ni vad det är? (Jag lärde mig det ordet häromdagen). Min berättelse involverar en badkarskudde. Det blir roligt!

Hej hej!

6 kommentarer:

Concha sa...

Yey!!

Sofia sa...

Det här kan bli kul!

Kattis sa...

Cliffhanger!

Karin sa...

Huh – skamsköljning? Bäst att ha skämskudden i högsta beredskap för säkerhets skull!

Maria sa...

Kul att ni känns peppade! Och ja skämskuddar är nog alltid bra att ha i samband med att man diskuterar skamsköljningar, det tror jag nog ;-)

Anonym sa...

Skamsköljning? Menar du inte tarmsköljning? =)

Trevligt att ha dig tillbaka!