söndag 24 november 2013

Tobiasregistret

Med tanke på inlägget nedan tycker jag att alla som är friska ska anmäla sig till Tobiasregistret, för jag gissar att det är fler än jag som tycker att tanken på döden är sjukt läskig.

Om, om, man faktiskt skulle bli matchad som donator - fatta vilken känsla man skulle få sen när man hjälpt till att rädda livet på någon!

Helt oslagbart!

Seså, in och anmäl er nu. Skriv gärna i kommentarsfältet här nedan när ni gjort det så kanske grupptrycket kan få fler att göra det samma?

13 kommentarer:

Colombialiv sa...

Anmält mig! Vet dock inte om det funkar, ska få en kod via sms och tvivlar på att den kommer fram till min colombianska mobil...

Carin sa...

Nu har jag äntligen tagit tag i det och anmält mig, tack för påminnelsen!

Miss Baglady sa...

Jag är anmäld! Och har lämnat in prov. Superenkelt. DO IT!

Anonym sa...

Jag är redan medlem sedan något år tillbaka. Dock har ingen behövt mig än. Men om de behöver mig är jag redo. Det känns riktigt bra faktiskt.

Anonym sa...

Självklart. Och så vill ju jag slå ett slag för blodgivare också. Mycket viktigt och livräddande.

Jo sa...

Tack för tipset, hade ingen aning om att detta fanns. Har precis anmält mig :-)

Maria sa...

Bra jobbat!

Anonym sa...

Jag får inte, väger inte tillräckligt. Men jag var inne på hemsidan iaf :-)/Sissel

Anonym sa...

Anmält mig nu! Behövde en liten push :)

Anonym sa...

Anmäld sen många år tillbaka. Har dock inte behövts.
/Åsa

Kicki sa...

Har anmält mig, provkit kommer snart!

A. sa...

Visste inte ens om att det fanns ett sådant register. Consider it done and signed för min del! En självklarhet, precis som bloddonation.

Maria sa...

Så himla bra! Heja er! Själv ska jag hämta ut mitt provkit idag.