torsdag 30 augusti 2012

Stöttande fru

AIK vann tydligen någon match nyss mot Moskva i nån turnering som ingen förmodligen ens hade hört talas om innan den här mtachen, men som nu efter vinsten är EN JÄTTEJÄTTESTOR OCH VÄLKÄND TURNERING MED BARA JÄTTEJÄTTEKÄNDA LAG! Som alltså Moskva nånting nånting, det är ju ett himla välkänt lag. Som Barcelona ungefär.

Hursomhelst, Björn är så väldigt glad att han nästan gråter och svamlar om att han vill klä av sig naken och springa upp och ner för vår gata och bara skrika av lycka! "Älskling, älskling - är inte du också glad? Skull inte du också vilja fira?"

Jo. Och jag ska också fira. Med att gå och lägga mig i sängen (istället för att skutta runt naken på gatan) och googla "kan det drabba mig juridiskt eller ekonomiskt om min man tas för förargelseväckande beteende på gatan utanför vårt hus" och "kan jag låtsas att jag inte känner honom då?".

För det är viktigt i ett äktenskap att kunna fira med varandra.


1 kommentar:

Maria sa...

Haha! Fantastisk blogg, du skriver så bra om allt :)