måndag 27 augusti 2012

Öppet brev till min bankdosa:


Det här med att du gömmer dig på det här viset för mig, gång på gång, det är inte ok alltså. Jag behöver faktiskt logga in på banken och betala räkningar en gång i månaden. En gång i månaden. Det kan ju rimligtvis inte vara en allt för tung arbetsbelastning för dig.

Så nu vill jag faktiskt att du pallrar dig fram, för ikväll SKA jag betala räkningarna. Om du inte är framme innan klockan 18 tänker jag ringa din mamma och berätta om den där gången jag kom på dig med att försöka beställa lättklädda fjärrkontroller (du vet precis vilket tillfälle jag talar om) på nätet. Ok? Ok!

Då ses vi senast klockan 18 då.


Annars jävlar.

2 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Hahaha. Den där annars jävlar måste jag be om att få en uppföljning på..

Otaliga projekt sa...

Det är ju inte ett dugg märkligt att du är nominerad till årets bloggare. Jag anser att det redan borde vara avgjort. Faktiskt.
Mitt stöd blir inte bättre än såhär, för Facebook.... Eh, går inte in på mina åsikter om det.
Om jag kan rösta på ngt annat vis Let me know.