torsdag 24 november 2011

Öööhh

Varje kväll sitter jag i soffan med telefonen i handen och uppdaterar twitter. Och google reader. Och facebook. Och wordfeud. Och instagram.

Och sen när jag har gått den rundan så börjar jag om. Uppdatera, uppdatera, uppdatera. Oftast hinner det inte ens hända något, så jag ser bara samma saker om och om igen.

Jag går inte och lägger mig och läser en bok, eller somnar tidigt så att morgonen därpå inte blir lika jobbig.

Istället uppdaterar jag.

Och det är exakt den här sortens beteende som kommer leda till att mänskligheten utvecklas i den här riktingen.

Förlåt framtida människor.

7 kommentarer:

Maria sa...

Tänk precis så gör jag med men jag har med bloglovin på listan. Onekligen lite kul att det enda som hänt är att du uppdaterat att du beteer dig precis som mig.... :)

Singelmamman sa...

Jag med. Ikväll dock inget mer än bloggen. Knappt. Jag läser, det är allt.

myaraq sa...

Samma här. Vansinnig egentligen. Instagram speciellt.

Rebecca sa...

Men man gör ju så. Sjukt slöseri med tid.

Hanna sa...

Ja

Björn sa...

Kan verkligen rekommendera den filmen! Sjukt rolig!

hanni P sa...

...och jag som sitter hemma och är sjukskriven och väntar på att tvillingarna ska födas nästa vecka gör samma sak... fast hela dagarna...