måndag 28 mars 2011

Orättvist

Så himla typiskt, jag blev ju tvungen att åka in till jobbet i morse i alla fall. För tydligen får vi inte jobba hemifrån. Vad är det för jävla bestämmelser om jag får fråga? Varför får inte vi göra det när alla andra tycks göra det hela tiden?

Jag hade ju lika gärna kunnat hålla sångsamling här hemma i vardagsrummet och tjata på Björn vid lunchen att han skulle äta upp och inte glömma att ta bort glaset efter sig, istället för att göra de sakerna på jobbet.

För Björn fick minsann jobba hemifrån idag.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Skitdåligt om du frågar mig. Tänk vad bra ur hälsosynpunkt att jobba hemifrån. Det kunde väl ungarna också göra, dagis hemifrån. Då blir det inga magsjuke- eller influensa epedemier.

Unknown sa...

*asgarvar*
Jag jobbar hemifrån. *ler brett*

Emma sa...

Hittade hit från Minininis blogg och jisses va jag har fått använda skrattmusklerna!!
Sångsamling i soffan hade varit en höjdare tycker jag, ska fråga min chef om hemarbete redan imorrn!!! =)