fredag 18 mars 2011

Köpa fler trisslotter i morgon kanske?

Jag känner mig lite ledsen och nedstämd ikväll. För det känns lite som att vi håller på att förlora sommarstugan, vår sommarstuga.

Alltså, det har inte hänt något i budgivningen eller så (det har typ inte hänt något i budgivningen alls skulle man kunna säga) men det är liksom bara en känsla jag har fått.

Och det gör mig så himla ledsen, för den sommarstugan kändes verkligen som vår. Jag vill ha den så himla himla mycket att jag på ett sätt inte förstår hur vi skulle kunna förlora den - vill man ha något så här mycket kan inte universum stå emot liksom.

Fast det fungerar ju inte så tyvärr. Men jag tror ärligt talat inte att någon annan kommer kunna älska det där huset lika mycket som jag skulle göra. Så jag tycker verkligen att vi borde få den.

Hör du det, universum?

1 kommentar:

Annika sa...

Om det är meningen så får ni den. Och jag tror det är meningen. Annars är det något annat hus ni ska ha, som inte hade visat sig om ni inte förlorat det här huset. =)
/Flummika