lördag 17 juli 2010

Om hur man snabbt förstör den goda stämningen

- Mmm, jordgubbar och grädde....



- Vad sa du mamma? Duscha? Varför det? Vad menar du med kladdig? Jag är ju bara lite insmord. Typ. Herregud mamma, slappna av lite. Vad gör det om jag är lite gräddig? Jag lovar att inte röra soffan. Så mycket. Kom igen nu, var inte en sån pedant. Vadå 'grädde precis överallt', du får det att låta det som att det vore en dålig sak. Huden blir ju alldeles mjuk och smidig av grädde, det är ju fett och bra. Du vet ju att jag har torrfläckar - vill du inte att jag ska bli av med dem eller? Älskar du inte mig? Nej säger jag ju - jag vill inte duscha! Nej! Neeeeeej! Nej! Hjälp mig snälla nån, jag dör - hon tänker duscha mig!

2 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Det är så härligt när de njuter av maten så där genom att absorbera den genom varenda spor på kroppen!!!

Maria sa...

Haha, ja det är verkligen det de gör. Och den sista slurken drar de in genom näsan!