tisdag 24 september 2013

Två eller tre. Typ same same.

Jag känner mig rätt avslappnad i rollen som trebarnsförälder. Man kan liksom inte ha hundraprocentig koll på allting, det mesta funkar ändå.

Tyvärr är väl inte Björn fullt lika cool och avspänd som jag är när det gäller hela den här barnaskaragrejen. Igår blev han tex alldeles "ba nu får du faktiskt gå tillbaka på en gång och hämta honom" när jag kom hem ensam från föräldramötet. Tydligen hade jag lovat att plocka upp Julius från en kompis på vägen hem.

Jeez, jag kan väl inte komma ihåg allt jämt heller.


3 kommentarer:

Kulturtanten och Lilla gummann sa...

Man får räkna med ett svinn på 10%...

Anonym sa...

Fast då måste man väl ha 10 barn för att kunna tappa bort ett helt barn... :-)
/Åsa

Kulturtanten och Lilla gummann sa...

Men, gud, så långt tänkte ju inte jag...sorry...