måndag 18 juli 2011

Liten surgubbe förföljer mig

- Äsch då mamma, inte ska du behöva vara ensam en endaste liten sekund den här morgonen! Det lovar jag det. Nej, självklart inte ens när du ska gå på dass! Vem vill vara ensam då liksom? Vad sa du? Det här med att det ösregnar? Det spelar ingen roll mamma lilla, jag har så bra regnkläder serru. Det är du väl glad nu att du har köpt till mig? Så att jag kan följa med dig även när du går på dass! Se, visst är det väl mer avslappnande att sitta där nu när jag står här framför dig och gnäller?






8 kommentarer:

Anki sa...

Underbara mammaliv!! :-D

Postadress Torslanda sa...

Hahaha, dagens skönaste! Precis så är det att ha semester :D

LjuvligtLantligt sa...

hejhej förstoppning..

Jenny sa...

Men lilla hjärtat då...
Han ser lite moloken ut.
Förstår att du inte ser helt happy ut heller..

Åskådare på dass göre sig icke besvär... lixom..

Hovdamen sa...

Ibland är man rätt nöjd att ungarna har blivit stora;)

Ellen sa...

Lätt att det är någon läkemedelsjätte som ligger bakom detta! Den mäktiga VD:n för det stora bolaget ba: "Eh, vårt nya medel mot förstoppning säljer lite dåligt. Jag tror att vi får skicka ut en liten, liten, gnällig man i sydväst på uppdrag!"

Sandra sa...

Åh vad söt han är!

Play as if sa...

Hahaha den där bilden! Så jäkla söt!

Mvh hon som kan gå ensam på toa