tisdag 4 mars 2014

#4

Jag varpå gymmet tidigare ikväll och en bit bort ifrån mig tränade en tjej tillsammans med en PT. Det såg ut att vara ett sjukt hårt pass och mot slutet var hon tvungen att sätta sig ner med huvudet lutat i händerna och bara andas en lång stund för att inte kräkas/svimma och jag blev så jävla svundsjuk! Avundsjuk på henne som har råd med en PT och som får träna så hårt att hon nästan kräks.

Jag är inte helt övertygad om att det direkt är något sundhetstecken hos mig, att jag vill träna tills jag (nästan) kräks.


3 kommentarer:

Eva-L sa...

Spring 2 km i lugn takt och ta dig sedan uppför pulkabacken vid Nybohov/Trekanten - garanterad spykänsla. ;)

(Jag vet inte var du bor, men hittade hit via Medelklassman en gång i tiden, så i mitt huvud bor du bredvid honom, inom springavstånd från Nybohov.)

Westrahult sa...

Du kanske känner dig hemma bland spyor...?

Maria sa...

Eva-L: Haha! Jag förstår hur du tänker, men jag bor norr om stan så jag skulle nog säga att det inte är springavstånd till Nybohov ;-)

Westrahult: Hahahaha! Ja, iofs. Så kanske det är.