torsdag 10 maj 2012

Stress

När jag började blogga var jag helt anonym. Men sen har det undan för undan liksom luckrats upp och nu är jag, ja jag vet inte riktigt vad jag är, bara semi-anonym kanske.

Och för det mesta är väl det helt ok, men ibland känner jag mig lite hämmad av det. Som nu, när det är så sjukt jävla jobbigt på jobbet att jag ibland ligger vaken om nätterna på grund av stress och tankarna tänks i ett sånt uppskruvat tempo att jag inte ens hinner med dem, då är det lite jobbigt faktiskt. För jag kan inte skriva om det här.

Såatte, jag är lite stressad just nu kan vi säga helt enkelt.

Hejdå!




5 kommentarer:

Anonym sa...

Och fastän vi aldrig träffats så känns det som jag känner dig. Lite lite pyttelite iallafall. Så därför känner jag också med dig.

Så gå nu ut i trapphuset och gör ett av Ronjas vårskrik så ska du se att det känns bättre och du kommer sova sött hela natten (såvida inte någon liten terrorist väcker dig förstås).

Nä, skämt åsido. Stress är inget att bagatellisera bort och jag vet verkligen hur det är när hjärnan och kroppen går på helvarv. Det är verkligen inte kul. Var rädd om dig. Kram <3 från en anonym läsare som älskar din blogg.

The Hanssons sa...

Stress? det ar sadant jag far utslag av......men hur som helst sa har jag utmanat dig pa min blogg. Bara for att du inte ar stressad nog. kram...
http://simonslane.blogspot.com/

Josefine sa...

Blä! Hoppas det ordnar sig snart. Och att du får sova ordentligt.

Anonym sa...

Ta en djupt andetag. Prioritera det som är viktigt och behöver din tid mest just nu. Var trygg i att när du känner för det, vill och kan blogga om saker är vi många läsare som väntar -men vi står omöjligen högst på listan. Ta hand om dig...

Åsa sa...

Ja akta dig för stressen, men det är ju så lätt att säga. älskar personligen när läkaren beordrar en att sluta stressa! med råsträng röst och så blir man skitstressad för att man stressat för mycket och ba springer hem och hetsslänger sig på soffan och våldsvilar...samtidigt som man är stressad för att man inte tar det nog lugnt.... Jadu, he ä int lätt. Men jag älskar också din blogg och hoppas att du mår bättre snart.