söndag 11 september 2011

Och jag som trodde att jag INTE skulle duscha den här helgen

Idag har vi haft lite femkamp skulle man kunna säga. Fast med bara en gren. "Springa in med nymålade vindskivor under tak i plötsligt ösregn" kallar vi den för. Det gick ganska bra för både Björn och mig faktiskt, men det var rätt svårt. Att balansera en fem meter lång bräda samtidigt som man springer kräver rätt mycket balans och styrka nämligen.

Extra svårt blir det också om man inte hunnit sätta i linserna ännu och således springer runt i hällregn med glasögon.

Men det är ju kul att röra lite på sig. Har jag hört.


2 kommentarer:

Martina sa...

All motion är bra motion har jag hört. Blir man då också nyduschad på köpet måste det ju vara bästa sortens motion!

Maria sa...

Förmodligen. Bodypump släng dig i väggen liksom!